BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Total Pageviews

Saturday 5 March 2011

_ceritERa teNtaNg saHAbat_

ciNTA+ kAsih SayanG+keIKhlasaN+kEjujurAn
penting dalam membina sebuAh HUbuNGan Yang mesRa
dalaM dunIA kiTA
hiDup uMPama roda..
seKejaP kita dIbawah
seKejaP kiTA dIaTAs
diSiniLAh kiTa muLA perLu memILih
saHAbat
saHAbat YaNg baIk senTIasa aDa disISi
tatKAla susaH daN seNang
BegiTU suSah UNtuk KITA menCAri saHAbat yANg baIK
kErana setIAp maNUSia memPUnyaI hatI daN perSaaaN
kitA tidaK bOLeh MembacanYA denGAn hanYa melIHAt dimaTA
keranA setiaP oanG ada Ragamnya
tatKala kU menGukir senYUman padA sAhabaT..
Aku sedIH keranA sepanJAng hiduPku INi
belUm perNah akU menjUMpai saHAbaT yang boLeh sehiDUp semaTI..
Tapi iTulah cabarAn di DUnia
dirI kitA ini belUM tentU sempurnA..
akU senDIri..
tIdaK pandaI unTUk menjadI sahaBAT yang Baik
kepAda kawan
kerANa diriku Ini senTiasa kekuRanga..
kekUrangan semuAnya...
miSkin denGan kasIh saYAng
hanYA mampu beRteduh kasiH sayaNG
denGan oranG yang sudi Bersahabat
bersamA ku..


kawan susah n senang saya..


saya sayang kawanII saya

 cinta hati saya bermula dengan sahabat baik saya

K.A.M.I

dan cinta hati saya

saya sayang awaakk..








No comments:

Post a Comment