BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Total Pageviews

There was an error in this gadget

Sunday, 10 April 2011

~S.k penderas dihati~




gelagat cikgu2 sebelum bertolak..huhu dengar dulu ceramah dari timbalan pengarah kami..si fazrill..huhuhu..tgk agh muke sowang2..muka ketakutan..haha termasuklah cik siti yang cute dengan tudung polkadot tuh..hehehe..cute k??(anda pasti)
dUa hari telah berlalu..rasanya jiwa cik siti still lagi tertinggal di perkampungan orang asli kg penderas..
perjalanAN untuk kesana dari Tanjung malim mengambil masa selama lebih kurang 6 jam..huhu sungguh memenatkan..kalu cik siti balik kelate pun sempat ugak..huhuhuu..tapi bagi menyumbang bakti kepada masyarakat prbumi kita..segala yang ada hharus siketepikan..huhu (dah nama nk jadi cikgu...kena bersedia agh..heheee)

sebenarnya cik siti ingin ketakana sesuatu..sebenarnya sebelum berada di penderas ni..sebenarnya cik siti xboleh tidur dua malam..sebab ketakutan..yelah..cik sti ni sebenarnya ada penyakit sindrom TAKUT..
tapi alhmdullih..berkat sabar n tabah serta dorngan dari kawe2 dapat ugak cik siti sabar..trimas semua..jasa anda sentiasa dikenang..hehehe 

kami sampai di sana lewat sebab ujanlah, jalam jam lah( bab ni xde pun..mana ada jam situ) tapi tunggu coaster lambat sangat..almaklumlah bus yang kami naiki di pandu oleh pak cik bekas pemandu ambulans..hahahhaha.llaju gelw..cam ngah naik roller coaster..hhehee dah lah jalan Genting tu membahayaka..eee pak cik bus tulah kecik..tapi bawak keta..huhuhuu dasyat kot..sampai kawan cik siti NAGES...dasyat x???bayangkan./ehhee

jeng..jeng..jeng bermulalah alkisah cik siti kesana..hari 1st..da rasa pitam2..ee..yelah campur ngan penat n bau..... emm..tulah..tapi nk buat camne..cik siti memamgxpernah hidup dalam situasi ini..nilah 1st masuk kg..serius..tak tipu..



JOM KITA LIHAT PIC YANG CIK SITI UPLOAD..hihi almaklum ah.cik siti LIKE seribukali LIKE dengan gambar nih.hehhee



yang ni..depan cermin ajaib umah ck siti..b4 daq2 ni..datang ..hehe awal pagi..huhu burok bebonar time nih..ehheheheee


ngan kawan bek cik siti..acik..hehe suka sangat amik pic..sampai hamper kat belakang pun dah xnampk..hehee


huhu..AJK makanan..hihi tulah tugas cik siti erk..sepanjang program ni berlangsung..ehehehe penat tak terhngga..sampai da xde pic lagi..yelah sibuk didapur nak hidang kat VVIP, penduduk kampung, daq2 UPSi n adik2 skoll SK PENDERAs..ehhehehe..


timB.Pengarh kami yang mulut..hahaha xleh nak cakap..t kena sound..hahahaa


oppss..
mata saya..xnampk.hehee susahlah kalu mata da sempit..ehhee..
papew pun..i tetap ratu ROTI..ehehee..


ha..ee..per agh pagi buta2 pun nak gaduh..
OPPsss..jangan salah faham.ehhee ni ngah membebel pasal pak cik bus kitaorang lambat sampai..hehee


cikgu2 bitara UPSI 2011..hehehe calon2nye ialah 


tapi yang menangnye..hahha me..CIK SITI..hahaaa..
opsss saya xde dalam caloon2nye lah..ehhe cancel jelah


yeyee..huhuhu kami da berjaya naik bus..hehhee..LIKE2

adik2 semua..huhu dalam pertandingan bercerita..hehe

No comments:

Post a Comment